آخرین بروز رسانی: ۲۵ام مهر, ۱۳۹۷

اولین تلفن همراه هوشمند جهان با دوربین چهارگانه

اولین تلفن همراه هوشمند جهان با دوربین چهارگانه سامسونگ ، […]

اولین تلفن همراه هوشمند جهان با دوربین چهارگانه

سامسونگ ، Galaxy A9 را به عنوان اولین تلفن همراه هوشمند دنیا که دارای چهار دوربین (دوربین فوق عریض، دوربین تله‌فوتو، دوربین ۲۴ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج) می باشد معرفی کرد. با Galaxy A9 زندگی را همان گونه که هست ثبت کنید و در هر موقعیتی می توانید عکس بگیرید.

هرکدام از چهار دوربین موجود در پنل پشتی وظیفه‌ی متفاوتی را برعهده دارند. این گوشی قابلیت بهینه‌ساز صحنه و تشخیص عیب (تشخیص صحنه‌ی مبتنی بر هوش مصنوعی) را دارد تا بی‌وقفه عکس‌هایی بهتر بگیرد، همچنین می‌تواند با تشخیص سوژه، به‌صورت خودکار، دوربین را متناسب با صحنه تنظیم کند.

معرفی گلکسی A9 سامسونگ؛ اولین تلفن همراه هوشمند جهان با دوربین چهارگانه

Galaxy A9 دارای هشت هسته پردازشی Kryo 260، تلفن همراه قدرتمند و همچنین ۶ گیگابایت رم، عملکردی بالا و بدون وقفه را هنگام انجام کارها به شما ارائه می‌دهد. این موبایل هوشمند دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره عکس، فیلم و فایل می باشد. به علاوه، می‌توان از طریق کارت MicroSD، تا حداکثر ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را ارتقا داد.

میزان واقعی فضای ذخیره‌سازی قابل دسترسی بسته به نرم‌افزارهایی که از پیش نصب‌شده متفاوت می باشد.

Galaxy A9 از باتری ۳,۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت (معمولی) با قابلیت شارژ سریع بهره می‌گیرد تا بتوانید زمان خالی شدن باتری، آن را سریعاً شارژ کنید. همچنین، به دلیل سازگاری آسان با USB نوع C، برای راحتی بیشتر، کابل را از هر جهتی می توانید وارد درگاه کنید.

فقط با نگه داشتن تلفن مقابل صورتتان، قفل Galaxy A9 را به سرعت باز کنید. فناوری تشخیص چهره تنها به کاربران ثبت‌شده اجازه می‌دهد تا از دسترسی اطلاعات شخصی در دست افراد نادرست جلوگیری کند. با Samsung Knox، از داده‌ها و برنامه‌هایتان نیز حفاظت می‌شود.

Galaxy A9 به اسکن اثر انگشت امنی مجهز است که به آسانی می توانید به سیستم وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها دسترسی داشته باشید و با روشی بی‌نقص از عملکرد چندکاره بهره مند شوید.

با به‌روزرسانی‌های لازم همواره با سرعت همگام باشید. صفحه نمایش Galaxy A9‎ همیشه روشن است تا شما بتوانید در یک چشم بر هم زدن اطلاعاتی مهم مانند تاریخ، هشدارهای آب‌وهوا، زمان و اعلان ورودی را در صفحه نمایش عریض‌ مشاهده کنید.

معرفی گلکسی A9 سامسونگ؛ اولین تلفن همراه هوشمند جهان با دوربین چهارگانه

Galaxy A9 به‌علت دارا بودن صفحه نمایش نامحدود ‏۶,۳ اینچی FHD+ Super AMOLED درخشان، کنتراستی واضح‌تر و رنگ‌هایی پویاتر را ایجاد می‌کند تا هنگام مشاهده، بیشتر از تصویر لذت ببرید. دنیای آن سوی صفحه نمایش بیشترین حد شفافیت را داراست.

حمل و در دست گرفتن آسان Galaxy A9 به خاطر داشتن طراحی شیک و منحصربه‌فرد آن است. بدنه ترکیبی از شیشه و فلز است . هر دو پنل جلو و پشت از نوع سه‌بعدی است. این گوشی که در رنگ‌های مشکی، آبی و صورتی عرضه خواهد شد، دارای ظاهری زیبا با کارایی بالا می باشد. این گوشی از ماه نوامبر و با قیمت پایه‌ی ۵۹۹ یورو روانه‌ی بازار خواهد شد.

معرفی گلکسی A9 سامسونگ؛ اولین تلفن همراه هوشمند جهان با دوربین چهارگانه