آخرین بروز رسانی: ۱۵ام شهریور, ۱۳۹۷

فلسفه ی کاری کانن

کیوسی فلسفه ی کاری کانن   کیوسی فلسفه ی کاری […]

کیوسی فلسفه ی کاری کانن

 

کیوسی فلسفه ی کاری شرکت کانن است و درعمق برند، تجارت و تعهدات ما جای دارد. کیوسی کلمه‌ای ژاپنی به معنای زندگی و کار در جهت منفعت جمع است. اصلی که تمام کارکنان کانن بدان پایبندند. این اصل اهداف، ارزش ها، نوع برخورد ما با مشتری و مسیر کاری ما را شکل می دهد.

 

کیوسی فلسفه ی کاری کانن

 

به غیر از فعالیت های درون شرکت، این فلسفه بر نوع تعامل ما با اجتماع  و سایر شرکت های سراسر جهان نیز تأثیر دارد. عقیده‌ی ما این است که همشهری خوب بودن اهمیت بیشتری دارد و برایمان مهم است که کار ما چه تأثیری بر مشتریان، کارمندان، همکاران و اطرافیان ما دارد.

کیوسی تعهد ما را می ‌رساند به این‌ که با همه‌ ی مردم صرف نظر از فرهنگ، آداب‌ و رسوم، زبان و نژاد آن‌ ها دیدار کنیم و تا مدت‌هایی طولانی با شادی با هم کار کنیم و زندگی کنیم. متأسفانه شرایط اقتصادی فعلی، تأمین منابع و مسائل زیست محیطی محقق شدن کیوسی را دشوار کرده است. کانن در تلاش است اثر این عوامل را با کارهایی که از این فلسفه نشأت می‌گیرند کم کند.

شرکت‌های واقعاً جهانی باید روابط خوبی با مشتریان و عموم داشته باشند. همانطور که روابط حسنه با دولت‌ها، مناطق مختلف و محیط زیست نیز به عنوان بخشی از تحقق مسئولیت های اجتماعی ضروری است. به همین دلیل، هدف کانن همکاری کردن در رسیدن به رفاه جهانی و آسایش بشر است. همانطور که به تلاشمان ادامه می‌دهیم که جهان را به کیوسی نزدیک‌ تر کنیم.