آخرین بروز رسانی: ۱۳ام شهریور, ۱۳۹۷

کانن در اروپا

کانن اروپا   کانن اروپا زیرمجموعه ای از شرکت کانن […]

کانن اروپا

 

 Canon-Europe

کانن اروپا زیرمجموعه ای از شرکت کانن در ژاپن است که شرکتی نوآور و پیشتاز در ارائه ی ماشین های اداری برای مصارف خانگی و تجاری است.

هم اکنون کانن اروپا ۱۷ هزار کارمند در ۲۰ کشور اروپا دارد که محصولاتش را در ۱۱۶ کشور در اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) به فروش میرساند.

 

زمینه های اصلی فعالیت کانن

زمینه های اصلی فعالیت کانن در EMEA عبارتند از: دستگاه های چاپ (توسعه ی محصولات، مواد مصرفی و خدمات دستگاه های چاپ اداری و حرفه ای)، چاپگرهای عریض (چاپ های تیراژ بالا)، ماشین های اداری (پرینتر، اسکنر، دستگاه فکس، چندکاره ها، دوربین های فیلمبرداری و عکاسی)، دستگاه های تصویر برداری حرفه ای (دوربین های عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای، ویدیو پروژکتور، دوربین های تحت شبکه، فوتوفینیشینگ و دوربین های تلویزیونی) و تجهیزات تصویر برداری مورد استفاده در پزشکی (رادیوگرافی دیجیتال و اوفتالموژی در چشم پزشکی).

دفتر مرکزی کانن اروپا در منطقه ی تجاری استاکلی پارک (Stockley Park) واقع در آکسبریج لندن قرار گرفته است. دفتر مرکزی، مسئول مدیریت و تعیین خط مشی شرکت، تعیین دستگاه های مورد نیاز منطقه ی اروپا، پیاده کردن روش های کاری شرکت و در نهایت بازاریابی و فروش محصولات است. کارهایی مانند پرورش منابع انسانی، فعالیت های حقوقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، ارتباط با شرکت های دیگر و مدیریت مالی نیز در دفتر مرکزی استاکلی پارک انجام میشود تا در تمام شعبه های اروپایی کانن ثبات وجود داشته باشد.

کانن اروپا تقریباً یک سوم درآمد جهانی کانن را به تنهایی به دست می آورد. فروش کانن اروپا در ربع دوم سال مالی ۲۰۱۴ به میزان ۲۷۲٫۳ میلیارد ین (۲٫۷ میلیارد دلار آمریکا یا ۱٫۹۷ میلیارد یورو) بود. قیمت های دلار و یورو تنها برای راحتی خواننده آورده شده اند و بر اساس قیمت های ارز «هر دلار آمریکا = ۱۰۱ ین ژاپن» و «هر یورو = ۱۳۸ ین ژاپن» که از بازار ارز توکیو در سی ام ژوئن ۲۰۱۴ گرفته شده اند محاسبه شده اند.

 

چشم انداز کانن اروپا

چشم انداز کانن اروپا، غنی کردن کار و زندگی مردم به وسیله ی دستگاه های عکسبرداری است. هدف کانن اروپا در سال ۲۰۱۴ این است که با قوی کردن فعالیت های پایه و افزایش ظرفیت ها، به توسعه ی پایدار و سودآور برسد. این هدف با توجه و تمرکز بر اولویت های کلیدی شرکت مانند رفع نیازهای مصرف کنندگان، رشد بیشتر در بازارهای نوظهور و سرعت بخشیدن به توسعه در دستگاه های اداری و دستگاه های عکاسی عملی میشود.

حضور قدرتمند کانن اروپا در اروپا با محصولات بومی اروپایی خود امکانپذیر شده است. شعار «تو میتوانی» که در سال ۲۰۰۲ اعلام شد، طراحی شده است تا مشتریان را به گشت و گذار در تکنولوژی های کانن و خلاقیت به خرج دادن در دنیای تصاویر تشویق کند. کانن برای قدرت تصاویر شور و شوق زیادی دارد و دوست دارد این شور و اشتیاق را با مشتریان خود تقسیم کند.

کانن اروپا با فعالیت طبق فلسفه ی کاری خود «کیوسی»، قصد دارد به توسعه ی پایدار برسد و برای تمام مشتری ها، فعالان بازار و سهامداران مفید باشد.