آخرین بروز رسانی: ۱۳ام شهریور, ۱۳۹۷

کانن حافظ قدرتمند محیط زیست

کانن حافظ قدرتمند محیط زیست   کانن، تحت هدایت فلسفه شرکت […]

کانن حافظ قدرتمند محیط زیست

 

کانن، تحت هدایت فلسفه شرکت ” Kyosei “، فعالیت های حفاظت محیط زیست جهانی را انجام داده است. یکی از این فعالیت ها تهیه و خرید مواد، قطعات و محصولات سازگار با محیط زیست می باشد.

 

کانن حافظ قدرتمند محیط زیست

 

کانن از سال ۱۹۹۰ برنامه بازیافت تونر های کارتریج کانن و از سال ۱۹۹۶ برنامه بازیافت کارتریج های جوهر را شروع کرده است در واقع کانن اولین شرکت بازیافت کننده محصولات لوازم اداری بود . نکته حائز اهمیت در بازیافت محصولات کانن این است که طبیعتا بعضی از مواد اولیه بعد از بازیافت ممکن است کیفیت اولیه خود را از دست دهند ، کانن با توجه به این نکته ی مهم ضمن بالا بردن کیفیت بازیافت با افزودن مواد دست اول به مواد بازیافتی ، از مواد بازیافت شده در تولید کالاهایی دیگر استفاده میکند. البته عبارت بازیافت شده بر روی محصول مشهود است. بعضی از محصولات کانن مانند یک سری از ماشین حسابها به طور کامل از مواد بازیافت شده تولید میشود.

کلیپ زیر را مشاهده فرمایید.

 

 

 

 

 

کانن حتی در کاهش سایز و هزینه بسته بندی و حمل محصولات خود به سراسر جهان به محیط زیست پایبند هست به عنوان مثال کمپانی کانن در آخرین سری محصولات خود توانسته ابعاد کارتن یک سری از محصولات خود را ۳۰% کاهش دهد که این ضمن صرفه جویی در تولید کارتن و قطع کمتر درختان باعث صرفه جویی چشمگیری در حمل و نقل و در نتیجه مصرف سوخت داشته داشته است.

 

در رابطه با این موضوع کلیپ زیر را مشاهده فرمایید.

 

 

 

 

 

 

کانن در سال ۱۹۹۷ تدارکات سبز کانن، یکی از مهم ترین عوامل حفظ محیط زیست را تصویب کرد. نسل سبز کانن و محیط زیست ابتکار کانن است که هدف آن کاهش هزینه های زیست محیطی در تمام مراحل چرخه زندگی محصول است. این برنامه شامل اسکنر کانن، پرینترهای جوهر افشان PIXMA، پرینترهای لیزری imageCLASS، دستگاه های کپی، ماشین حساب و Large Format printers هستند. نسل سبز طراحی شده است تا شرکای تجاری، مشتریان و مصرف کنندگان راه را برای شناسایی و یادگیری در مورد محصولات و راه حل های مختلف محصولات سبز ارائه دهند. وظیفه نسل سبز کانن، صرفه جویی در هزینه از طریق بهره وری انرژی. برای ایجاد محصولات مورد نیاز مردم می باشد.

در‌حال‌حاضر، کانن به تولید دوربین‌های مختلف عکس‌برداری و فیلم‌برداری، چاپگر، اسکنر، دستگاه‌های کپی آنالوگ و دیجیتال و دیگر لوازم الکترونیک مصرفی برای استفاده‌های خانگی و تجاری مشغول است. کانن همگام با پیشرفت فناوری، همواره در تلاش بوده تا افزون بر تولید و ارتقای محصولات خود، به استانداردهای زیست‌محیطی نیز پایبند باشد.

 

پوسترهای اصلی آگاهی رسانی زیست محیطی

 

تیم طراحی محیط زیست جهانی با ایجاد ۱۳ پوستر مختلف که بیش از ۱۰ سال از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۷ و توزیع آنها به شرکت های گروهی در سراسر جهان، به افزایش آگاهی کارمندان در مورد محیط زیست کمک می کند.

 

2017

۲۰۱۷

2013

۲۰۱۳