آخرین بروز رسانی: ۱۲ام تیر, ۱۳۹۷

نگاهی عمیق تر به MF226dn

نگاهی عمیق تر به MF226dn چهارکاره ی قدرتمند: این چهارکاره […]

نگاهی عمیق تر به MF226dn

پرینتر چهارکاره سیاه وسفید MF226dn

چهارکاره ی قدرتمند:

این چهارکاره ی تک رنگ جمع و جور و شکیل، کپی و فکس و پرینت و اسکن را با کیفیتی بالا در یک دستگاه کم حجم کنار هم قرار داده است. قابلیت شبکه ی آن میتواند این پرینتر پربازده را در دفتر شما به اشتراک بگذارد که سبب میشود ۲۲۶dn انتخابی ایده آل برای دفاتر پرکار باشد.

سرعت پرینت و کپی بالا:

به لطف تکنولوژی Quick First Print، دستگاه به محض خارج شدن از حالت sleep آماده به کار است و با سرعت کپی و پرینت ۲۷ برگ در دقیقه، هیچ تاخیری در آماده شدن اسناد A4 شما وجود نخواهد داشت.

کیفیت کار عالی:

با استفاده از تونرهای EF کانن، کیفیت پرینت ۱۲۰۰ x1200 dpi بدست می آید که میتواند متونی شارپ و تصاویر تک رنگی دقیق چاپ کند. کیفیت اسکن ۹۶۰۰x9600 dpi میتواند تمام جزئیات رنگی تصویر را ثبت کند.

قابلیت کاربردی پرینت دوطرفه:

کپی و اسکن چندین برگه پشت سرهم به واسطه ی سینی ADF 35 برگی سریع و راحت است. با پرینت بر هر دو روی ورق کاغذ، در مصرف کاغذ هم صرفه جویی خواهید کرد!

عملکرد سریع، ساده و بی صدا:

کار کردن با چهارکاره ی ۲۲۶dn به خاطر پنل با قابلیت تغییر زاویه و صفحه نمایش لمسی LCD سریع و ساده است. این صفحه نمایش تمام اطلاعاتی که نیاز دارید را در یک نگاه به شما میدهد. پنل دکمه ها میتواند به صورت عمودی یا افقی بسته به راحتی شما قرار گیرد. عملیات اسکن و کپی با لمس یک دکمه به راحتی اجرا میشود و میتوان برای صرفه جویی در کاغذ، چند عکس را در یک صفحه کپی کرد. برایب کار کردن در محیط های آرام، میتوانید از Quiet Mode استفاده کنید تا مزاحمتی برای سایرین پیش نیاید.

مصرف بهینه ی انرژی:

تکنولوژی On-Demand کانن باعث  میشود زمانی برای گرم شدن دستگاه نیاز نباشد اینگونه مصرف دستگاه بدون تاثیر در عملکرد آن کاهش میابد. ۲۲۶dn تنها ۱٫۷ وات در حالت sleep مصرف دارد.

کارتریج مناسب:

کارتریج این دستگاه قابل بازیافت است، تعمیر و نگهداری آن ساده است و کیفیت بالایی دارد.کارتریج های اصلی کانن شامل تونر، درام، بلید و دیگر قطعات اصلی هستند که در زمان کوتاهی بدون ریخت و پاش یا سر و صدا میتوان آنها را تعویض یا سرویس کرد.

جهت مشاهده اطلاعات و مشخصات فنی دستگاه و خرید اینترنتی به  MF226dn  مراجعه فرمایید