آخرین بروز رسانی: ۱۳ام شهریور, ۱۳۹۷

نقد و بررسی پرینتر چهار کاره لیزری Canon MF236n

نقد و بررسی پرینتر چهار کاره لیزری Canon MF236n   […]

نقد و بررسی پرینتر چهار کاره لیزری Canon MF236n

 

امروزه تنوع در میان برندها و مدل های مختلف پرینتر رو به گسترش است و آن هم به دلیل کاربردی بودن آن است. پرینتر لیزری کانن که در انواع مختلف و متنوعی عرضه می شود، مخاطبان زیادی دارد. این شرکت که علاوه بر پرینترهای تک کاره، مدل های چندکاره نیز تولید می کند. پرینتر چهار کاره لیزری  MF236nچهار عمل پرینت و اسکن و کپی و فاکس را انجام می دهد.

ویژگی های ظاهری و کلی

 

پرینتر چندکاره لیزری Canon MF236n

پرینتر چهار کاره لیزری کانن Canon MF236n با ابعاد ۳۶۰×۴۴۱×۳۹۰ میلی متر و وزن ۱۱٫۵ کیلوگرم، با توجه به این که چهار کاره است، طراحی آن به گونه ایست که فضای زیادی را اشغال نمی کند.

این محصول از نوع خانگی و اداری محسوب می شود و می تواند در مجموع ۱۵ هزار برگ را در هر ماه چاپ نماید.

ظرفیت سینی پرینتر ۲۳۶N تنها ۲۵۰ برگ است و تا اندازه A4 را پشتیبانی می کند.

هزینه پرینتر Canon MF236n در کنار مشخصات ب آن، مقرون به صرفه بوده و برای بسیاری از کاربران مناسب است.

پرینتر چندکاره لیزری Canon MF236n

ویژگی های فنی

 

اگر شما از کاربران خانگی هستید و یا شرکت و اداره شما اندازه زیاد بزرگی ندارد، پرینتر چهار کاره لیزری کانن Canon MF236n می تواند انتخاب بسیاری خوبی باشد. با داشتن چاپگر چهار کاره کانن ۲۳۶ می توانید در هر دقیقه ۲۴ برگ را چاپ نمایید و یا با رزولوش ۶۰۰×۶۰۰ dpi (قابل افزایش تا ۹۶۰۰×۹۶۰۰ dpi) مدارک و اسناد خود را اسکن کنید.

برای بیان دقیق تر ویژگی های فنی پرینتر چهار کاره لیزری کانن MF236n باید گفت اگر نیاز به کپی دارید، می توانید از طریق این دستگاه به سادگی و با رزولوشن ۶۰۰×۶۰۰ dpi  کپی کنید. همچنین می توانید با استفاده از قابلیت فکس، موارد مورد نیاز را فکس کرده و یا دریافت نمایید.

نتیجه گیری

 

پرینتر چهار کاره لیزری کانن Canon MF236n با ویژگی های خوبی که به مخاطب عرضه می کند، می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای کاربران خانگی و اداری باشد.

مجموعه نوین رسالت نمایندگی فروش پرینترهای کانن canon با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع چاپگر لیزری رنگی چند کاره و سایر مدل ها، آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد.

برای خرید و مشاهده چهار کاره لیزری کانن Canon MF236n به صفحه اختصاصی این محصول در نوین رسالت مراجعه کنید.