آخرین بروز رسانی: ۱۳ام شهریور, ۱۳۹۷

نقد و بررسی پرینتر تک کاره لیزری Canon LBP 6030

نقد و بررسی پرینتر تک کاره لیزری Canon LBP 6030 […]

نقد و بررسی پرینتر تک کاره لیزری Canon LBP 6030

 

امروزه کاربرد پرینتر به حدی افزایش یافته که انواع آن را می توان در بازار و حتی منازل دید. با پیشرفت فناوری و تکنولوژی پرینتر لیزری جا پای مدل های قدیمی گذاشته است. پرینتر لیزری Canon نیز جای خود را در بازار و میان مشتریان پیدا کرده است.انواع مدل پرینتر ها عبارتند از:

 که در این میان پرینتر تک کاره لیزری Canon LBP 6030 دارای محبوبیت خاصی بین کاربران است.

ویژگی های ظاهری و کلی

 

پرینتر تک کاره لیزری Canon LBP 6030 دارای ابعاد ۱۹۹ × ۲۴۹ × ۳۶۴ میلی‌متر و وزن ۵ کیلوگرم و قیمت مناسب است. به دلیل ظرفیت پایین سینی کاغذ، نداشتن چاپ دورو خودکار و سرعت پایین تر آن نسبت به مدل های پیشرفته و اداری از نوع پرینترهای خانگی و اداری با حجم کم محسوب می شود.

 

ویژگی های فنی

 

پرینتر تک کاره لیزری Canon LBP 6030 تنها عمل چاپ را به انجام می دهد. این پرینتر با رزولوشن۶۰۰x 600 dpi برگه هایی تا اندازه A4 را پرینت می کند. سرعت این پرینتر به نسبت مدل های پیشرفته پایین تر بوده و در هر دقیقه ۱۸ صفحه را می تواند چاپ نماید. در این پرینتر میزان چاپ در ماه تا ۵ هزار صفحه می رسد. برای توضیح بهتر ویژگی های فنی پرینتر تک کاره لیزری کانن ۶۰۳۰ باید گفت این پرینتر لیزری که حافظه ۳۲ مگابایتی دارد از کارتریج مدل Cartridge 725 استفاده کرده و می تواند تا ۱۶۰۰ صفحه را چاپ کند.

 

نقاط قوت: قیمت مناسب

نقاط ضعف: فاقد اتصال شبکه و بی سیم

نتیجه گیری

 

با توجه به خصوصیات پرینتر تک کاره لیزری Canon LBP 6030 و هزینه مناسب آن، جزو بهترین گزینه هاست. شرکت نوین رسالت با تجربه فروش اینترنتی پرینتر لیزری آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی است. برای خرید و مشاهده پرینتر تک کاره لیزری Canon LBP 6030 به صفحه اختصاصی این محصول در سایت نوین رسالت مراجعه کنید.