آخرین بروز رسانی: ۱۳ام شهریور, ۱۳۹۷

نقد و بررسی اسکنر Canon LiDE 120

نقد و بررسی اسکنر Canon LiDE 120   در دنیای […]

نقد و بررسی اسکنر Canon LiDE 120

 

در دنیای امروزی صرف وقت بر روی اسناد کاغذی زمان بر بوده و با پیشرفت فناوری ها، همه تلاش می کنند که با خرید یک اسکنر، حجم زیاد این اسناد کاغذی را در فایل های کامپیوتری ذخیره و کاهش دهند. اسکنر کانن از شناخته شده ترین برندهای موجود در دنیاست که تبلیغ خود را براساس کیفیت بالای محصول انجام می دهد.

اسکنر کانن انواع متفاوتی دارد که برای هر نوع کاربری مناسب است، اما اسکنر  Canon LiDE 120 از جمله پر فروش ترین اسکنر هاست. از دلایل  فروش بالای این اسکنر را در این مقاله بررسی می کنیم.

ویژگی های ظاهری و کلی

 

اسکنر رومیزی کانن Lide 120

اسکنر کانن Canon LiDE 120 با ابعاد ۴۰ × ۳۷۰ × ۲۵۰ میلی‌متر و وزن ۱٫۶ کیلوگرم، می توانید یک انتخاب مطمئن به حساب آید. این اسکنر کاغذهایی به اندازه A4 با رزولوشن ۲۴۰۰x4800 اسکن می کند.

ویژگی های ظاهری اسکنر کنون LiDE 120  تخت بودن این دستگاه اسکنراست و برای مصارف خانگی و ادارجات کوچک محسوب می شود ولی کارایی آن بسیار بالاست.

عمل اسکن برگه های سیاه سفید با سرعت ۱۰ برگ در دقیه انجام می شود، و اگر این برگه رنگی باشند، این عدد به ۳ برگ کاهش می یابد.اتصالات اسکنر کانن از طریق  USB صورت می گیرد.

 

نقاط قوت

 

  • طراحی جمع و جور
  • کیفیت و سرعت چاپ بالا
  • احیای رنگ
  • قدرتمند در جزئیات

ویژگی های فنی

 

اسکنر کانن Canon LiDE 120  از مقرون به صرفه ترین دستگاه ها در نوع خود است. اسکنر کانن lide 120 برای اسکن متون و عکس های شما با کیفیت عالی طراحی شده است. اما این اسکنر قابلیت اسکن نگاتیو را ندارد

این اسکنر قابلیت ویرایش عکس های قدیمی را دارد. در کنار تنظیمات ابتدایی، تنظیماتی در رابطه با بهبود کنتراست، رزولوشن و روشنایی عکس های اسکن شده را نیز دارد.

با توجه به ویژگی های فنی اسکنر کانن LiDE 120  مشتریانی که علاقمند به خرید اسکنر A4 هستند نیز باید توجه کنند که این اسکنر دارای قابلیت Dust and Scratch Removal است که می تواند آثار گردوغبار را از عکس های شما از بین ببرد.

نتیجه گیری

 

هزینه این اسکنر در کنار مشخصات خوب آن باعث شده تا اسکنر کانن Canon LiDE 120 یکی از بهترین انتخاب های شما در اسکنرهای خانگی باشد. برای خرید اینترنتی و مشاهده اسکنر کانن Canon LiDE 120 به صفحه اختصاصی این محصول در سایت نوین رسالت مراجعه کنید.