آخرین بروز رسانی: ۲۰ام اسفند, ۱۳۹۸

نقد و بررسی اسکنر Canon DR-M1060

نقد و بررسی اسکنر Canon DR-M1060   شرکت canon که […]

نقد و بررسی اسکنر Canon DR-M1060

 

شرکت canon که یکی از پیشروان ماشین های اداری است. با تولید انواع اسکنر کانن توانسته سهم زیادی از بازار را در اختیار بگیرد.

تنوع نیاز مشتری باعث شده تا به تنوع میان محصولات نیز منجر شود.  امروزه مدل های مختلفی از اسکنر کانن تولید و عرضه شده است. از محصولات پرفروش و پرطرفدار کانن، اسکنر Canon DR-M1060 است . در اینجا به نقد و بررسی آن می پردازیم.

ویژگی های ظاهری و کلی

اسکنر بایگانی اسناد Canon DR-M1060اسکنر کانن Canon DR-M1060 با ابعاد ۹۶*۱۴۰*۴۳۶ میلی متر و وزن ۲٫۰ کیلوگرم، به راحتی قابل حمل و مناسب مصارف اداری است. کانن سعی کرده تا در این مدل کلیدهای اسکنر را بصورت منظم در سمت راست دستگاه بچیند و یک صفحه نمایش نیز در بالای آنها قرار دهد.

برای توضیح بهتر ویژگی های کلی و ظاهری اسکنر کانن DR-M1060 باید گفت این اسکنر فیدردار مناسب ادارات و بانک ها است و در این مکان بیشترین استفاده را دارد.  این اسکنر در اندازه A3 می تواند اسکن را انجام دهد.

اگر قصد خرید اسکنر دارید، بدون شک انتخاب محصول ایدئال در بین حجم عظیمی از اسکنرهای موجود در بازار کار بسیار سختی خواهد بود

اسکنر بایگانی اسناد Canon DR-M1060

ویژگی های فنی

 

 از نکات مثبت و ویژگی های فنی اسکنر  می توان به سرعت آن اشاره کرد که در اسکن رنگی ۲۰ چک در دقیقه و در سیاه و سفید ۵۰ چک در دقیقه می رسد.

اسکنر کانن Canon DR-M1060 از رزولوشن اپتیکال و دیجیتال ۱۰۰*۳۰۰ dpi بهره می برد و وضوح خوبی دارد. اگر به دنبال بهترین اسکنر بایگانی هستید، این محصول را فراموش نکنید زیرا در کنار ویژگی هایی که دارد، قیمت اسکنر Canon DR-M1060 مقرون به صرفه بوده و مناسب کارهای مورد نظر شماست و می تواند به خوبی از پس آنها برآید.

این اسکنر یک حالت Long document دارد که کاربر می‌تواند اسناد به طول ۳۰۰۰ میلی‌متر را به‌صورت Straight Feeding اسکن کند. ضخامت اسناد در این اسکنر شامل، ۰٫۰۴ تا ۰٫۱۵ میلی‌متر در حالت U-Turn و ۰٫۰۴ تا ۰٫۳ میلی‌متر در حالت Straight Through است. اسکنر DR-M1060 از قابلیت اسکن کارت نیز بهره می‌برد و کاربر می‌تواند کارت‌هایی به ابعاد ۱٫۴ × ۵۴ × ۸۶ میلی‌متر را به‌راحتی اسکن کند.

این اسکنر مجهز به حالت‌های رنگی است. این حالت‌ها شامل، سیاه‌وسفید، Error Diffusion، بهبود متن پیشرفته ، تشخیص خودکار رنگ، خاکستری ۸ بیتی و رنگ ۲۴ بیتی می‌شود. بنا به گفته شرکت کانن، این اسکنر می‌تواند در روز ۷۵۰۰ برگ اسکن کند.

 از سوی دیگر برنامه‌ی Capture Perfect امکان اسکن دسته‌ای اسناد را به‌طور سریع و کارآمد را فراهم می‌سازد. شایان‌ذکر است، این برنامه گزینه‌های خروجی پیشرفته‌ای را پیش روی کاربر قرار می‌دهد؛ از دیگر نقاط قوت این برنامه، اصلاح اسناد اسکن شده و بهبود آن‌ها برای خوانایی بهتر است.

با این تضیحات این اسکنر برای محیط‌هایی با حجم کاری زیاد گزینه‌ی مناسبی است.

نقاط قوت:

 

اسکن A3
قابلیت اسکن دورو
مجهز به تغذیه خودکار ADF
قابلیت اسکن کارتهای بانکی با ضخامت ۱٫۴ میلیمتر

نتیجه گیری

 

بنظر می رسد که اسکنر کانن Canon DR-M1060 به نیاز همه پاسخ خوبی می دهد و می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. اگر به فکر خرید این مدل اسکنر هستید، می توانید از شرکت نوین رسالت نمایندگی ماشین های اداری کانن خریداری کنید.

برای مشاهده و خرید اسکنر کانن Canon DR-M1060 به صفحه اختصاصی این محصول در سایت نوین رسالت مراجعه کنید.