آخرین بروز رسانی: ۲۰ام مرداد, ۱۳۹۷

معرفی سایت های کاربردی و جذاب

معرفی سایت های کاربردی و جذاب تعداد بسیار زیادی اپلیکیشن […]

معرفی سایت های کاربردی و جذاب

تعداد بسیار زیادی اپلیکیشن و سایت های آنلاین فوق‌العاده کاربردی و جذاب وجود دارد. که توسط شرکت‌ های مختلف تولید و عرضه شده‌اند.
ابزارهایی که کمک می‌کنند عکس‌ها را بهبود دهید. رنگ‌های هماهنگ با هم انتخاب کنید. به سرعت فایل‌ها را به فرمت‌های دیگر تبدیل کنید. تصاویر متحرک و گیف بسازید. و بسیاری کارهای جالب دیگر را انجام دهید.این ابزارها عبارتند از:

ساختن گیف

ساختن گیف

 

امروزه افراد خواستار ساخت فایل‌های گیف هستند. یکی از بهترین منابع فایل‌های گیف، ابزاری برای ساختن گیف است. سایت جذاب GIPHY اجازه می‌دهد از ویدیوهای آنلاین یا ویدیوهایی که روی کامپیوتر خود ذخیره دارید، فایل‌های گیف کوتاه بسازید.

 افزایش کیفیت عکس‌ها

سایت  Let’s Enhance ابزاری رایگان و جذاب برای بهبود بخشیدن به کیفیت عکس‌هایی که رزولوشن کمی دارند. این سایت با استفاده از هوش مصنوعی، به صورت خودکار نویزهای مزاحم عکس را برطرف می‌کند.  جزئیات از دست رفته را حدس می‌زد تا امکان بزرگ کردن تصاویر بدون افت کیفیت فراهم شود. برای دیدن نتیجه‌ی نهایی باید در این سایت ثبت‌نام کنید. پس از ثبت‌نام چندین نسخه‌ی بهبود داده شده از عکس برای شما به نمایش در می‌آید و شما می‌توانید هر کدام را که می پسندید انتخاب کنید

سایت مناسب برای دیدن فیلم‌ها

سایت مناسب برای دیدن فیلم‌ها

برای تماشای فیلمی خاص و پیداکردن سایت قانونی برای مشاهده آن فیلم، سرویس ?Can I Stream It پاسخ شما را خواهد داد. فقط نام فیلم یا سریالی که انتخاب کرده‌اید را در باکس جست‌وجو وارد کنید تا این سایت سرویس‌هایی مانند آمازون ویدیو، نتفلیکس،  هولو، یوتیوب، آیتونز و سایر پلتفرم‌های موجود را برای شما بگردد. به این ترتیب می‌توانید به راحتی سایتی را برای دانلود یا استریم کردن آن فیلم مشخص می کند.

ارسال فایل روی وب

هرچند سرویس‌هایی مانند دراپ‌باکس و گوگل درایو، ارسال و  اشتراک گذاشتن فایل‌ها از طریق اینترنت را از همیشه آسان‌تر کرده‌اند. ولی اگر بخواهید یک فایل را به سرعت و بدون نیاز به هر نوعی ثبت‌نام یا ورود به یک سرویس برای شخص دیگری ارسال کنید. در مرورگر خود به آدرس ابزار Firefox Send بروید. هر فایلی را که دوست دارید به درون پنجره‌ی مرورگر بیندازید و آن را با استفاده از یک لینک امن، شخصی و رمزنگاری شده به دست دیگران برسانید.

بررسی وضعیت سایت

اگر امکان دسترسی به سایت خاصی را نداشتید نگران نشوید؛ شما می توانید وضعیت سایت را با استفاده از Down For Everyone Or Just Me چک کنید. کافی است آدرس URL سایت مورد نظرتان را در باکس مخصوص این ابزار وارد کنید و لینک انتهایی را بزنید تا متوجه شوید که سایت یا شما دچار مشکل شده اید.  همچنین می‌توانید اطلاعات مربوط به میزبانی (هاست) سایت‌ها را ببینید و مشکلات امنیتی موجود در آن‌ها را اسکن کنید.