آخرین بروز رسانی: ۱۰ام آبان, ۱۳۹۷

در نروژ ، روبات ها پست شما را تحویل می دهند!

در نروژ ، روبات ها پست شما را تحویل می […]

در نروژ ، روبات ها پست شما را تحویل می دهند!

معمولا” وقتی از ربات صحبت می شود، اغلب به یاد سرقت مشاغل توسط رباتها می افتید . آنچه که شما به آن فکر می کنید،  AI ( هوش مصنوعی ) است ، در مورد تکنولوژی جدیدی که مرزهای بشری را ارتقا داده است . این نوع روبات که شکل قدیمی ارسال پست را به روش جدید احیا می کند .

سرویس پستی نروژ ، اخیرا با  استارتاپی به نام Buddy Mobility در سان فرانسیسکو ،  قرارداد همکاری بسته است تا یک ربات را ارائه کند که به معنای واقعی کلمه ، پست شما را تحویل دهد.
 می توانید این محصول را یک ربات یا یک جعبه متحرک با چرخ بنامید. 

 

 به گزارش Digital Trends ، این ربات با سرعت ۶ کیلومتر در ساعت حرکت می کند و می تواند هر روز ۱۰۰ محموله  را تحویل دهد. این ضعیف به نظر می رسد … اما مطمین است .

با توجه به وب سایت رسمی Buddy Mobility، این مشارکت Posten با “صرفه جویی در هزینه برای جبران کاهش درآمد” ارائه می دهد و “به طرز چشمگیری” حجم پست را کاهش می دهد.

نکته قابل توجه اینست که روبات ها مستقیما پستی به خانه شما ارسال نمی کنند ، بلکه از طریق یک برنامه اپلیکیشن ، رسید خود را  درحوالی شما ، اطلاع رسانی می کنند و شما می توانید بسته خود را به  ربات Posten  تحویل دهید  و  روبات ، در حالیکه به سمت اداره پست می رود تا شارژ شود، پست شما را ارسال می کند.

دسته‌بندی: اخباربرچسب‌ها: , , , ,