آخرین بروز رسانی: ۱۹ام آبان, ۱۳۹۷

دستگاه تولید کننده داستان کوتاه، جهانی می شود!

می خواهیم دستگاهی را معرفی کنیم که می تواند در […]

می خواهیم دستگاهی را معرفی کنیم که می تواند در جهان بسیار تاثیر گذار باشد و نگاه ها را به خود خیره می کند.

ما در هر زمان، از طریق تلفن همراه خود می توانیم به تمام اطلاعات جهان از جمله تاریخ، فلسفه، علوم و … دسترسی داشته باشیم. به غیر از این منابع، شبکه های اجتماعی و ویدئوهای متفاوت زمان زیادی از ما را تلف می کنند.

Short Edition، شرکتی فرانسوی با تولید دستگاهی می خواهد این عادات ما را تغییر دهد. این ابتکار از سال ۲۰۱۶ در فرانسه اجرا شده و در مترو، بیمارستان ها و دیگر مکان های عمومی مشاهده می شود. هنر ارزشمند خود را آزادانه به عموم هدیه می کند.

دستگاه با ظاهری جالب، که روی آن ۳ دکمه با زمان های ۱ دقیقه، ۳ دقیقه و ۵ دقیقه وجود دارد. با انتخاب هر یک می توان زمان مطالعه را تعیین کرد.

 

دستگاه تولید کننده داستان کوتاه

 

طبق زمان انتخابی، داستانی را روی یک برگه ضخیم پرینت می کند. نکته جالب توجه این است که، داستان ها کاملا مجانی هستند. جذابیت این دستگاه به خاطر داستان آن است، که به طور کاملا مجانی و چاپ با کیفیت در اختیار مخاطب قرار داده می شود.

شاید این موضوع جدید نباشد، اما تولید داستان های کوتاه می تواند نگاه ها را به سمت خود جذب کند. بعد از مطالعه داستان مورد نظر، می توان آن را با دوستان و اطرافیان به اشتراک گذاشت. به همین ترتیب داستان می تواند دست به دست بچرخد.

هدف جالب از تولید این دستگاه، بالا بردن آگاهی ادبی، انتشار کتاب در بین مردم و تشویق نویسندگان تازه کار برای شناخته شدن است.

بالا بردن نقش داستان در زندگی روزمره

علاوه بر پلتفرم های آنلاین، از این طریق می توان داستان های ادبی را در جهان منتشر کرد و از تجربیات ادبی ارزشمند لذت برد. در زندگی روزمره برای غلبه بر لحظه های خسته کننده یا پر کردن زمانی که در انتظار نشسته ایم، در محل کار، اتوبوس، اتاق انتظار یا کم کم در خانه ها، می توان از این ایده جالب بهره برد.

 

دستگاه تولید کننده داستان کوتاه

 

فرانسیس فورد کاپولا، کارگردان معروف فیلم پدر خوانده، یکی از طرفداران و سرمایه گذاران شرکت تولید کننده این دستگاه است. یکی از این دستگاه ها را برای کافه خود در فرانسیسکو خریداری کرده است.

او در این مورد بیان کرده است که داستان کوتاه می تواند ایده خوبی برای یک فیلم باشد، زیرا هر شخصی می تواند داستان کوتاه را مطالعه کند.

این دستگاه از صنعت چاپ سازگار با محیط زیست (دارای گواهی FSC و BPA) بهره می برد، در چاپ از جوهر و کارتریج استفاده نمی کند، و زباله ای تولید نمی کند.

 

دستگاه تولید کننده داستان کوتاه

 

استفاده و نگهداری از آن بسیار آسان، ابتدا فقط روشن کنید سپس بخوانید. تنها کاری که نیاز است انجام شود، باید رول کاغذ را هنگام دریافت هشدار، عوض کرد،و امکان به روز رسانی محتوا وجود دارد.