آخرین بروز رسانی: ۵ام آبان, ۱۳۹۷

تحولی بزرگ در طراحی ۳ بعدی

تحولی بزرگ در طراحی ۳ بعدی shaper 3D یک نرم […]

تحولی بزرگ در طراحی ۳ بعدی

shaper 3D یک نرم افزار طراحی ۳ بعدی حرفه ای در جهان است، که برای مداد Apple، بر روی iPad ساخته شده است. Shapr3D تنها برنامه CAD که، همراه واقعی است.

 

 

طراحی ۳ بعدی با Shaper 3D، بیشترین حالت طبیعی که تاکنون ارائه شده را دارد، که پیش از این وجود نداشت.

استاد مدل سازی ۳ بعدی شدن، در طی روز نه سال. هیچ ابزار طراحی، به این سادگی تا به حال ندیده اید. شروع به طراحی کنید و نتیجه فوری آن را ببینید. کمتر از ۱۵ دقیقه طول می کشد تا یاد بگیرید که چگونه از این برنامه استفاده کنید.

اگر مبتدی هستید، با آموزش های مدل سازی در همه سطوح تعلیم میبینید (انواع آموزش در همه سطوح). Shapr3D به شما یک راه سریع، اما دقیق برای ایجاد مدل های ۳D ارائه می دهد.

Shapr3D توسط مهندسان، طراحان صنعتی، سرگرمی های ۳D و معماران استفاده می شود.

 

             

            

 

میز کار خود را همه جا می توانید داشته باشید و به دسکتاپ وابسته نیستید. این صنعت در حال رفت و آمد، استراحت کردن و … قابل استفاده است.

نحوه کار مردم جهان تغییر کرده است، به عنوان مثال شما به هنگام پرواز چند ساعت غیر کارآمد دارید، نمی توانید محل کار خود را به هنگام پرواز داشته باشید که این جالب نیست. با پیشرفت iPAD و Shaper 3D همه این مسائل دچار تغییر شده است.

مفهوم سرعت

به سرعت ایده های خود را به صورت مستقیم در Shaper 3D خلق کنید. Shaper 3D را بیرون آورید و تصورات خود را روی آن به مرحله اجرا در آورید. فکر کردن تنها، شما را محدود می کند. آسان ترین نرم افزار برای یادگیری و استفاده. حرفه ای اشکال را بکشید، سپس آنها را تغییر دهید.

فن آوری جهانی زیمنس، سرعت و قابلیت اطمینان را برای مدل سازی پیچیده فراهم می کند. iPAD قدرت باور نکردنی طراحی و قابلیت اجرا را در دستان شما قرار می دهد.

سازگاری Shapr3D

سازگار با همه نرم افزارهای طراحی. نرم افزارهایی، مانند SolidWorks، اتوکد، Fusion360، Rhino3D، CATIA، Inventor. دقیقا طرح ها و مدل های شما کاملا اندازه گیری خواهند شد. برای اندازه گیری، از mm، cm، m، inch و foot پشتیبانی می کند. برای هر حرفه ای هدف نهایی Shapr3D است که ابزار مدل ۳D خود را انتخاب کند.

برای انجام این کار، از بسیاری از تغییرات و ویژگی ها پشتیبانی می کند. برای لذت بردن از همه کارهای Shapr3D، شما نیاز به iPad Pro و یک مداد اپل دارید.

اگر شما یک مداد اپل ندارید، Shapr3D تنها به عنوان یک بیننده CAD کار می کند. شما می توانید کار مدل سازی را در حال حرکت نمایش داده و کاوش کنید، اما نمی توانید طرح های خود را ایجاد یا ویرایش کنید.

 

 

قابلیت های طراحی با استفاده از هسته های متعدد برای عملکرد بیشتر (بهینه سازی شده برای iPad Pro) و رابط کاربری Lightweight.

برای iPad Pro رابط کاربری بی نظیر با حداقل تداخل. با طراحی تغییر پذیر برای چپ دست و راست دست ها است. هر ابزار در دسترس انگشتان شما است.

 

 

دسته‌بندی: اخباربرچسب‌ها: , , , , ,