آخرین بروز رسانی: ۱۳ام خرداد, ۱۳۹۹

نحوه ی استفاده از کپی دو رو در پرینترهای کانن

برای کارمندان و سایر مصرف کننده گان ماشین های اداری […]

برای کارمندان و سایر مصرف کننده گان ماشین های اداری ، سرعت و سهولت از اهمیت بالایی برخوردار است . اگر نیاز داشته باشید از صفحات زیادی کپی دو رو بگیرید ، در حالت اول که به صورت دستی است ، یک بار صفحه موردنظر را در فیدر( adf) قسمت بالایی پرینتر میگذارید و دکمه کپی و سپس start را می زنید و بار دیگر همین روند را برای طرف دوم صفحه تکرار میکنید. این روش ، ساده اما زمان بر است . اگر دستگاه شما قابلیت کپی دورو داشته باشد ، شما می توانید به راحتی با یک دکمه ، تعداد زیادی برگه را دوطرفه کپی بگیرید.

از کجا بدانیم پرینتر کانن ما قابلیت چاپ دورو دارد؟

یک راه برای دورو بودن به صورت کلی در پرینتر های کانن وجود دارد. در مدل های کانن ، اگر بعد از شماره مدل ، حرف D را مشاهده کردید ، یعنی این دستگاه حتما یا چاپ دورو دارد  و یا هر دو یعنی چاپ دورو و کپی دورو را دارد. دقت کنید که امکان دارد دستگاه ، فقط چاپ دورو داشته باشد و کپی دورو نداشته باشد.برای مثال مدل پرینتر چهارکاره mf249dw دارای هر دو امکان چاپ و کپی دورو می باشد. راه دیگر که مطمئن می شوید پرینتر کانن شما، قابلیت کپی دورو دارد ، نوشته ۲sided Copy بر روی صفحه لمسی پرینتر است . این نوشته به معنی کپی دوطرفه است .

پرینتر چندکاره کانن MF249W

پرینتر چندکاره کانن MF249W

نحوه ی گرفتن کپی دورو

برگه های سفیدی که قصد دارید کپی روی آن انجام شود در قسمت کاست پایین دستگاه بگذارید. برگه هایی که قصد دارید کپی از آنها گرفته شود را

در قسمت فیدر در بالای دستگاه قرار دهید. برای اینکه احتمال چسبیدن کاغذها به علت اصطکاک کم شود، قبل از جایگذاری در فیدر و کاست دستگاه ، یک بار تکان دهید و بین برگه ها را فوت کنید. سپس دکمه کپی دستگاه را می زنید و گزینه ۲side copy   را با لمس on کنید. حال دکمه start را بزنید و منتظر بمانید تا دستگاه کپی ها را انجام دهد.

 

 

دسته‌بندی: دسته‌بندی نشدهبرچسب‌ها: , , ,

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

جایگاه محتوای شما