آخرین بروز رسانی: ۳۰ام شهریور, ۱۳۹۹

حقایق جالب در مورد شرکت کانن !

کانن یک برندی ست که سالهاست بین همه به یک […]

کانن یک برندی ست که سالهاست بین همه به یک برند موفق و آشنا تبدیل شده است. تقریبا هر ایرانی یک محصول از کانن در خانه خود دارد و در محل کار خود احتمالا بیشتر از یک عدد !

از سال ۱۹۹۳ که کانن تاسیس شده است ، قدم به قدم به سمت پیشرفت رفته است و به جایگاهی در تولید باکیفیت چاپگر و ماشین های اداری رسیده است ، که آرزوی هر تولیدکننده ای ست .

در اینجا قصد داریم برای تنوع به جای معرفی محصولات ، به ذکر چند حقیقت جالب که احتمالا تا حالا در مورد کانن نمی دانستید ، بپردازیم.

نام کانن از الهه شکل گرفت !

وقتی کمپانی کانن تاسیس شد ، اولین دوربین های تولید شده را به نام Kwannon نامگذاری کردند. این کلمه به معنی الهه رحمت است . بعد از آن این اسم به هم چسبید و به canon تغییر پبداکرد. الهه رحمت از دین بودا می آید و با این نامگذاری خواستند کمپانی کانن را به عنوان یک شرکت با اخلاق معرفی شود.

 

حقایق جالب در مورد شرکت کانن !

کانن فقط  پرینتر و ماشین اداری نمی فروشد !

پرینترها و دوربین های عکاسی کانن خیلی معروف شده است ولی این تنها محصولات کانن نیست.کانن همچنین لوازم پزشکی، دوربین های فیلمبرداری و لنز نیز تولید می کند. همچنین کانن دارای شرکت های زیر مجموعه ای ست که تولید تجهیزات فنی برای بارار کار مختلف انجام میدهد.

جوهرهای جایگزین از جوهرهای برند کانن با صرفه ترند!

جوهرهای چاپگر کانن معمولا قیمت بالایی دارند. احتمالا اگر مواجه شده باشید ، خرید نمونه های طرح و مشابه قیمت مناسب تری دارند.این خوذ جای تعجب است که با وجود فروش بالای پرینتر وتجهیزات اداری ، در فروش کارتریج به دلیل قیمت بالا، کانن موفق نبوده است .

برای مثال برای خرید کارتریج PGI-280XXL باید قیمت دوبرابر پرداخت کنید در ازای نصف مقدار جوهر معمولی. در صورتی که اگر یک کارتریج هوشمند مشابه آن پیداکنید ، با نصف قیمت ، جوهر بیشتری خرید کرده اید.

کانن خیریه خود را دارد !

کانن اقدام به تاسیس خیریه برای کمک به مردم و سازمانهای حمایتی که نیاز مالی دارند ، کرده است.این موسسه خیریه به مردم و گروهها در سراسر انگلستان و ایرلند کمک کرده و همچنان ادامه می دهد.

علاوه بر این ، کانن از برنامه های فرهنگی با اهداف آموزشی و زیست محیطی و همچنین بشردوستانه نیز حمایت می کند. ذینفعان زیادی هستند که کار خود را با کمک های این غول فناوری به موفقیت رسانده اند و پیشرفت کرده اند.
پس متوجه شدیم که کانن در کنار اسمی که تاکنون می شناخیتم چه کارهای دیگری انجام می دهد. کانن به شما اطمینان می دهد که از خرید خود راضی خواهید بود.